Opleidingen binnen de VVD

Van Media training tot kaderopleiding

De VVD is de grootste politieke partij van Nederland. De VVD zal hierdoor meer nieuwe leden mogen verwelkomen. Wij zullen er dan voor moeten zorg dragen, dat deze nieuwe leden kennis kunnen maken met o.a. onze Liberale Waarden en de geschiedenis van het Liberalisme.

Daarnaast is het van essentieel belang, dat onze leden die belangstelling hebben in het politieke werk goed getraind moeten worden. Immers in 2018 hebben we al weer de Gemeenteraadsverkiezingen. Willen wij als VVD  met de verkiezingen weer goed scoren dan zullen we nu reeds kader/talenten moeten werven en deze voldoende te trainen.

Het opleidingsinstituut van de VVD, de Haya van Someren  Stichting, biedt hiervoor vele mogelijkheden. Daarnaast geeft de VVD je de mogelijkheid een Masterclass en zelf een Kadertraining te volgen. Informatie kunt u verkrijgen via de secretaris van de VVD Capelle

Meld u, in het belang van een nog sterkere VVD, zo spoedig mogelijk aan voor één of meerdere cursussen/opleidingen.

Kijk hier voor een selectie van al onze trainers en opleidingen.